Jouw administratie scannen, mailen en…klaar!

Wat is het Kubus pakket?

Wij houden van duidelijkheid. Net als jij! Daarom hebben wij hieronder een duidelijke omschrijving gegeven van de programma’s waarmee wij werken en wat de voordelen hiervan zijn voor jou. Het geheel van deze programma’s noemen we ook wel het Kubus pakket.

Jouw boekhouding 100% transparant

Jouw administratie wordt bij een consistente aanlevering iedere dag zorgvuldig voor je bijgewerkt en onze innovatieve geautomatiseerde werkwijze biedt daarin maximale transparantie. Je ziet precies wanneer en hoe we jouw administratie verwerken, zo ook op werkzaamheden die altijd voor je verborgen zijn gebleven bij jouw vorige dienstverlener.

Mag ik ook een schaduwadministratie bijhouden?

Ondanks de maximale transparantie zien we toch veel mensen worstelen met het loslaten van hun eigen administratie wanneer ze dit hebben uitbesteedt aan ons. Veel mensen houden dan ook een schaduwboekhouding bij om ons gevoelsmatig te controleren. Uiteraard staat dit je helemaal vrij en we vinden het zelf erg fijn wanneer je ons aangeeft hoe je jouw administratie het liefst aanstuurt.

Echter, de keerzijde van maximale transparantie is dat er kans bestaat dat je mogelijkerwijs verschillen ziet in de tussentijdse boekrapportages via onze software en uw eigen bijgehouden schaduwboekhouding.  Je hoeft je hierover geen zorgen te maken, jouw boekhouding wordt namelijk zowel met de periodieke BTW aangiftes als aan het eind van het jaar met het opstellen van het jaarrapport en de inkomstenbelasting gecontroleerd en zonodig gerectificeerd.

Gratis Offerte Aanvragen

Het Kubus pakket

 Jij bepaalt!

Verandering is vervelend, zeker wanneer je gehecht bent aan jouw eigen werkwijze. Belangrijk is dan ook om te weten dat wij op iedere manier kunnen werken. Zolang jouw verkoop- en inkoopdocumenten samen met de banktransacties aangeleverd dan wel geëxporteerd kunnen worden kunnen wij ermee werken. We willen jouw eigen processen niet zonder overleg verstoren. Wel willen we met je meedenken in het kader van optimalisering van jouw administratie.

Jouw inkoop documenten

Maak met jouw smartphone of scanner een afbeelding (PDF) van een inkoopdocument en stuur deze per mail direct door in jouw administratie. Iedere klant van ons kantoor krijgt toegang tot dit systeem dat volledig voldoet aan de digitale bewaarplicht. Je hebt 24/7 online inzicht in je inkoopdocumenten waar ook ter wereld en ordners zijn niet meer nodig. Nooit meer wachten op het terugbrengen van je administratie door de boekhouder!

Meer over Basecone

Jouw verkoop documenten

Maak met jouw smartphone of scanner een afbeelding (PDF) van een inkoopdocument en stuur deze per mail direct door in jouw administratie. Iedere klant van ons kantoor krijgt toegang tot dit systeem dat volledig voldoet aan de digitale bewaarplicht. Je hebt 24/7 online inzicht in je inkoopdocumenten waar ook ter wereld en ordners zijn niet meer nodig. Nooit meer wachten op het terugbrengen van je administratie door de boekhouder!

Meer over Basecone

Jouw banktransacties

Jouw administratie wordt dagelijks bijgewerkt en onze automatisering maakt het mogelijk om je 24/7 te voorzien van output over je eigen administratie. Hierbij valt te denken aan tussentijdse cijfers over debiteuren-crediteuren, liquiditeit, solvabiliteit, kengetallen, win-verlies, BTW aangiftes, etc. De enige vereiste hierbij is dat we jouw zakelijke bankrekening kunnen koppelen (realtime óf MT940 bestanden) aan onze Twinfield software waarbij we je gegevens slechts uit kunnen lezen. Bankpasjes en pincodes zijn hierbij niet nodig.

 De communicatie

Wij staan bekend om onze snelle en proactieve opvolging in communicatie met onze klanten. Hiervoor gebruiken wij het platform Mijn Kantoor. Met deze app worden documenten veilig online geaccordeerd en uitgewisseld. Iets opzoeken of terugvinden: als informatie verspreid is over email, dropboxen, applicaties en post, is dat een behoorlijk werk. In Mijn Kantoor vind je een veilig, online dossier met alle zaken die jij of wij ooit hebben gedeeld. Via het platform kun je chatten over de voortgang van producten of diensten of het aanleveren van informatie. Je dossier is altijd bereikbaar, op een desktop of via een app, in de cloud. De AVG, privacywetgeving, stelt strenge eisen aan ons in de communicatie met onze klanten doordat we met jouw bedrijfsgevoelige informatie werken. Email en post zijn onveilig, omdat er makkelijk fouten gemaakt kunnen worden. Het beveiligde platform van Mijn Kantoor zorgt ervoor dat bestanden en data rechtstreeks in jouw dossier worden opgeslagen, op een server in de EU, en dat ze betrouwbaar uitgevraagd kunnen worden.

Meer over Mijn Kantoor App

Jouw boekhouding

Jouw administratie wordt dagelijks verwerkt in ons centrale boekhoudsoftware Twinfield. Twinfield biedt veel extra mogelijkheden waarbij o.a. koppelingen met kassasystemen, webshops, boekingssoftware en andere CRM pakketten. Werk jij met een dergelijk systeem? We kijken graag of er koppelingen te realiseren zijn. Tevens is het mogelijk om zelf te factureren en te boeken via gekoppelde Twinfield modules.  Vraag naar de mogelijkheden!

Meer over Twinfield

Jouw online rapportages

Visionplanner is rapportage en management software, ofwel software die de resultaten en tussentijdse cijfers uit uw administratie zichtbaar maakt en visualiseert met behulp van mooie overzichtelijk grafieken. Omdat wij jouw administratie dagelijks bijwerken en jouw zakelijk bankrekening gekoppeld hebben aan Twinfield kunnen we je 24/7 voorzien van accurate cijfers en prognoses zolang jij jouw administratie tijdig aan blijft leveren.

Meer over Visionplanner

Periodieke gesprekken

Het is altijd mogelijk om periodieke gesprekken met ons te voeren bij ons op kantoor of bij je op de zaak. De gesprekken zijn onderdeel van onze dienstverlening en hoeven niet extra te worden betaald. Wij staan altijd open voor een gesprek. Dit kan bij ons kantoor of op locatie. We staan altijd voor je klaar wanneer je het van ons verlangt.

 Jouw Kubus klantportaal

Het nadeel van alle online automatiseringen en software pakketten is het onthouden van veel verschillende gebruikersnamen en wachtwoorden. Om het je zo gemakkelijk mogelijk te maken ontvang je een eigen online dashboard met daarop de toegang tot al jouw administratiesoftware. We helpen je uiteraard met de instellingen. Inloggen is eenvoudig en het systeem is 24/7 beschikbaar.

Klik hier om in te loggen 

Herken je je in het bovenstaande?
Neem gerust contact met ons op voor een gratis adviesgesprek en offerte. We helpen meer dan graag.