Administratieve diensten waarmee we je écht helpen.

Administratieve diensten waarmee we je écht helpen.

Hoe pakken wij jouw administratie aan?

Wij snappen heel goed dat het uit handen geven van de administratie een kwestie is van vertrouwen. Als je ervoor kiest om jouw administratie te laten bijhouden door Kubus Heerenveen, dan ben je ervan verzekerd dat wij dit uiterst zorgvuldig en transparant aanpakken. Onze innovatieve geautomatiseerde werkwijze biedt namelijk maximale transparantie. Je ziet precies wanneer en hoe we jouw administratie verwerken, zo ook op werkzaamheden die altijd voor je verborgen zijn gebleven bij jouw vorige dienstverlener.

Ben je gehecht aan jouw eigen manieren? Dat is ook geen probleem! Wij kunnen op iedere manier werken. Dus ook op de manier die het beste bij jou past!

Psst… Snel in contact komen?

Ben je geïnteresseerd in onze diensten en wil je meer informatie? Laat hieronder je telefoonnummer achter en we bellen je zo snel mogelijk.

Onze werkwijze

Administratie

Van aangeleverde schoenendoos tot netjes bijgehouden ordners en software. Wij helpen je graag bij jouw administratieve uitdaging en maken van jouw documenten een gedegen administratie die voldoet aan de eisen van de wet.

Lees meer > 

Btw aangiftes (OB)

Onze systemen zijn zo ingericht dat we jouw maandelijkse, drie maandelijkse of jaarlijkse BTW aangiftes niet kunnen vergeten. Wij zorgen voor de reminder en zetten je BTW aangiftes klaar. Je hoeft alleen nog maar akkoord te geven.

Lees meer >

Boekhouding

Jouw administratie wordt met behulp van online boekhoudsoftware zorgvuldig verwerkt in het grootboek. Met behulp van het grootboek worden zaken als winst en verlies, kosten en baten maar ook de balans en de jaarrekening opgesteld.

Lees meer >

Bedrijfsadvies

Van de aanschaf van een bedrijfswagen tot het begeleiden van een bedrijfsplan, van personeelsmanagement tot de meest uiteenlopende analyses. Onze moderne geautomatiseerde werkwijze zorgt ervoor dat we tijd voor je hebben. Onze deur staat altijd open.

Lees meer >

Inkomstenbelasting

Ieder jaar komt voor iedereen de inkomstenbelasting weer om de hoek kijken. Wanneer jouw administratie bij ons is ondergebracht garanderen we de maximale fiscale voordelen zoals die gelden in jouw situatie. Krijg je een steekproef? Wij staan de belastingadviseurs graag bij ons op kantoor te woord.

Lees meer >

Fiscale partners

Ben je getrouwd, heb je een geregistreerd partnerschap of staan er meer mensen op jouw adres ingeschreven? Dan is sprake van fiscaal partnerschap. Geen probleem, wij houden rekening met de fiscale gevolgen van je fiscaal partners en behartigen desgewenst ook hun belangen.

Lees meer >

Vennootschap belasting (VPB)

Ben je getrouwd, heb je een geregistreerd partnerschap of staan er meer mensen op jouw adres ingeschreven? Dan is sprake van fiscaal partnerschap. Geen probleem, wij houden rekening met de fiscale gevolgen van je fiscaal partners en behartigen desgewenst ook hun belangen.

Lees meer >

Jaarrekening

De jaarrekening geeft een jaarlijks overzicht van de financiële situatie van een bedrijf. Het bestaat uit een jaarverslag, een balans, een winst-en-verliesrekening of een resultatenrekening, het kasstroomoverzicht en de overige gegevens met daarin in bepaalde gevallen een accountantsverklaring. Wij stellen de jaarrekening graag voor je op.

Lees meer >

Loonadministratie

Salarisadministratie is precisiewerk. Elke loonstrook moet op tijd beschikbaar zijn, met alle gemaakte afspraken foutloos erin verwerkt. Kubus Lonen zorgt dat het met jouw loonadministratie wel goed zit. We helpen je graag verder.

Lees meer >

Voordelen. Hierom kies je voor óns administratiekantoor.

We hebben het leukste team van Friesland!

Absoluut hét unieke speerpunt van ons administratiekantoor. Zonder de persoonlijkheden, wilskracht en drive van onze medewerkers zou ons administratiekantoor niet kunnen bestaan. Zij zitten altijd voor je klaar en helpen je waar ze maar kunnen.

Moderne aanpak in het verwerken van jouw administratie

Bij ons mag je jouw administratie aanleveren zoals je dat wilt. Jouw aangeleverde administratie wordt door ons hoe dan ook gedigitaliseerd en in de cloud opgeslagen en verwerkt. Het enige dat je nog zelf hoeft te doen is het versturen van jouw facturen naar je opdrachtgevers en het fotograferen en/of scannen van jouw administratie. Heb je geen smartphone, scanner of tijd om de documenten naar ons toe te sturen? Geen nood, we kunnen je administratie inscannen op ons kantoor. Klaar terwijl je wacht of… we halen het bij je op. Voor meer informatie, neem gerust contact op!

Geen ondoorzichtige naheffingen of uurtje-factuurtje perikelen

Eén van de meest gehoorde signalen vanuit duizenden ondernemers door heel Nederland, de onvoorziene naheffingen en uurtje factuurtje perikelen. Vervelend en niet meer van deze tijd. Bij ons weet je dan ook vooraf waar je aan toe bent en werken we met vaste abonnementen afgestemd op de omvang van jouw administratie tenzij anders door je aangegeven.

Een uiterst klantvriendelijke houding en zorgvuldige communicatie

Service valt en staat met communicatie en toch is dat binnen zakelijk Nederland soms ver te zoeken. Wij hechten waarde aan een nette manier van communiceren om te laten zien dat we je waarderen en respecteren. Van mail tot een persoonlijk gesprek, we behandelen je zoals we zelf ook behandeld willen worden.

Een proactieve benadering van jouw administratie

Door onze geautomatiseerde aanpak zijn we iedere dag op de hoogte van de ins en outs van jouw administratie. In tegenstelling tot veel andere kantoren is zijn onze BTW maanden een stuk rustiger en spelen we bovendien direct in op de zaken zoals die vandaag spelen.

Advisering wanneer je dat nodig hebt

Ken je het? Je belt jouw accountant voor een vraag en een week later tref je een onvoorziene factuur op de mat. Erg vervelend en helaas nog steeds aan de orde van de dag. Wij doen dit niet. Wanneer je vragen hebt dan kunt je die naar hartenlust stellen. Wij rekenen geen extra kosten voor het delen van informatie.

Altijd in voor een persoonlijk gesprek

Ons kantoor kent een vrije inloop en er is immer tijd voor een persoonlijk gesprek. Indien een beoogde medewerker overhoopt niet beschikbaar is dan plannen we samen met je een afspraak zodat jouw komst toch niet voor niets is geweest.

24/7 online inzicht jouw administratie en resultaten

Onze automatiseringsoplossingen maken het mogelijk om jou 24/7 inzicht te geven in de administratie en de resultaten uit de administratie. Middels onze persoonlijke klantenportaal heeft je eenvoudig toegang tot al jouw software pakketten die wij aan je faciliteren.

Psst… Snel in contact komen?

Ben je geïnteresseerd in onze diensten en wil je meer informatie? Laat hieronder je telefoonnummer achter en we bellen je zo snel mogelijk.

Herken je je in het bovenstaande?
Neem gerust contact met ons op voor een gratis adviesgesprek en offerte. We helpen meer dan graag.