Administratieve diensten waarmee we je écht helpen.
Hoe pakken wij jouw administratie aan?
Wij snappen heel goed dat het uit handen geven van de administratie een kwestie is van vertrouwen. Als je ervoor kiest om jouw administratie te laten bijhouden door Kubus Heerenveen, dan ben je ervan verzekerd dat wij dit uiterst zorgvuldig en transparant aanpakken. Onze innovatieve geautomatiseerde werkwijze biedt namelijk maximale transparantie. Je ziet precies wanneer en hoe we jouw administratie verwerken, zo ook op werkzaamheden die altijd voor je verborgen zijn gebleven bij jouw vorige dienstverlener.
Ben je gehecht aan jouw eigen manieren? Dat is ook geen probleem! Wij kunnen op iedere manier werken. Dus ook op de manier die het beste bij jou past!
Onze werkwijze
We hebben het leukste team van Friesland!
Absoluut hét unieke speerpunt van ons administratiekantoor. Zonder de persoonlijkheden, wilskracht en drive van onze medewerkers zou ons administratiekantoor niet kunnen bestaan. Zij zitten altijd voor je klaar en helpen je waar ze maar kunnen.
Moderne aanpak in het verwerken van jouw administratie
Bij ons mag je jouw administratie aanleveren zoals je dat wilt. Jouw aangeleverde administratie wordt door ons hoe dan ook gedigitaliseerd en in de cloud opgeslagen en verwerkt. Het enige dat je nog zelf hoeft te doen is het versturen van jouw facturen naar je opdrachtgevers en het fotograferen en/of scannen van jouw administratie. Heb je geen smartphone, scanner of tijd om de documenten naar ons toe te sturen? Geen nood, we kunnen je administratie inscannen op ons kantoor. Klaar terwijl je wacht of… we halen het bij je op. Voor meer informatie, neem gerust contact op!
Geen ondoorzichtige naheffingen of uurtje-factuurtje perikelen
Eén van de meest gehoorde signalen vanuit duizenden ondernemers door heel Nederland, de onvoorziene naheffingen en uurtje factuurtje perikelen. Vervelend en niet meer van deze tijd. Bij ons weet je dan ook vooraf waar je aan toe bent en werken we met vaste abonnementen afgestemd op de omvang van jouw administratie tenzij anders door je aangegeven.
Een uiterst klantvriendelijke houding en zorgvuldige communicatie
Service valt en staat met communicatie en toch is dat binnen zakelijk Nederland soms ver te zoeken. Wij hechten waarde aan een nette manier van communiceren om te laten zien dat we je waarderen en respecteren. Van mail tot een persoonlijk gesprek, we behandelen je zoals we zelf ook behandeld willen worden.
Een proactieve benadering van jouw administratie
Door onze geautomatiseerde aanpak zijn we iedere dag op de hoogte van de ins en outs van jouw administratie. In tegenstelling tot veel andere kantoren is zijn onze BTW maanden een stuk rustiger en spelen we bovendien direct in op de zaken zoals die vandaag spelen.
Advisering wanneer je dat nodig hebt
Ken je het? Je belt jouw accountant voor een vraag en een week later tref je een onvoorziene factuur op de mat. Erg vervelend en helaas nog steeds aan de orde van de dag. Wij doen dit niet. Wanneer je vragen hebt dan kunt je die naar hartenlust stellen. Wij rekenen geen extra kosten voor het delen van informatie.
Altijd in voor een persoonlijk gesprek
Ons kantoor kent een vrije inloop en er is immer tijd voor een persoonlijk gesprek. Indien een beoogde medewerker overhoopt niet beschikbaar is dan plannen we samen met je een afspraak zodat jouw komst toch niet voor niets is geweest.
24/7 online inzicht jouw administratie en resultaten
Onze automatiseringsoplossingen maken het mogelijk om jou 24/7 inzicht te geven in de administratie en de resultaten uit de administratie. Middels onze persoonlijke klantenportaal heeft je eenvoudig toegang tot al jouw software pakketten die wij aan je faciliteren.